Selecteer een pagina

Introductie Jayne Bennett (GB- Jesham)

Samen met mijn man Tony heb ik sinds 1982 verschillende Gordon Setters gehad en geshowd.
We hebben het genoegen gehad om van onze eerste Gordon Setter een show kampioen te maken.

Mijn keurmeesters carrière in Gordon Setters begon in 1990 en tot op heden heb ik aan deze vier maal CC’s mogen geven, waarvan de eerste keer in 2008. Ik keur ook veel andere gundog rassen en de gundog groep op open shows. Ik heb in 2016 de eer gehad om de Kampioenschapsclubmatch van The Gordon Setter Club of Scotland te keuren en beschouw dit als één van de hoogtepunten van mijn keurmeesters carrière.

We bezitten, fokken en showen ook Field Spaniels, waarmee we op alle niveaus in de show ring succes hebben gehad. Vier van deze hebben we showkampioen kunnen maken, waarvan twee door ons zelf gefokt. Daarnaast hebben we de eer om de eigenaar en fokker te zijn van de enige Field Spaniel die ooit de gundog groep heeft weten te winnen op een Championship Show in Groot-Brittannië.

Ik heb de Gordon Setter meerdere malen mogen keuren in Groot-Brittanië en kijk enorm uit naar mijn eerste keer keuren in het buitenland

Jayne Bennett

Introduction Jayne Bennett (GB – Jesham)

Together with my husband I have owned and exhibited several Gordon Setters since 1982.
We had the pleasure of making up our first Gordon Setter into a Show Champion.

My judging career in Gordon Setters started in 1990, and to date, I have awarded CC’s on four occasions, the first being in 2008.
I also judge many of the other Gundog breeds and the Gundog group at open show level. I had the honour of judging The Gordon Setter Club of Scotland championship show in 2016 and consider this one of the highlights of my judging career.

We also own, breed and show Field Spaniels with which we have had success at all levels in the show ring making up four show champions, two of which we bred ourselves, and have the honour of owning and breeding the only Field Spaniel to win the Gundog Group at a General Championship Show.

Having judged the Gordon Setter on numerous occasions in the UK I am looking forward to judging for the first time abroad.

Jayne Bennett.

WordPress Themes